خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 آموزش  نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه فردوسی مشهد

   تعدادبرگ:    قیمت:  تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه فردوسی مشهد

تاریخ ایجاد 20/07/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 45 اسلاید   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 1587 kb  تعدادمشاهده  4  


پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه فردوسی مشهد

پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه فردوسی مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان بزرگترین دانشگاه شرق کشور، هم اینک از وجود بیش از  810 عضو هیأت علمی متخصص و پرتلاش برخوردار است. در حال حاضر تعداد بیش از 30000 دانشجو در مقاطع  در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد بیش از 1700 دانشجوی بین المللی را شامل می شود.
این دانشگاه از پردیسی بسیار وسیع، زیبا و سرسبز برخوردار بوده و بیش از یک دهه است که به عنوان دانشگاه سبز در جهت حفظ محیط زیست تلاش می کند.
رتبه نخست فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور، رتبه نخست در جشنواره نشریات دانشجویی، رتبه نخست در فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی، رتبه نخست دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور، رتبه‌های برتر در المپیادهای علمی ملی و بین‌المللی از جمله شیمی و ریاضی، رتبه سوم جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، رتبه دوم وبگاه دانشگاه در میان دانشگاه‌های وزارت علوم در رتبه‌بندی جهانی وبومتریک وحضور در میان دانشگاه‌های برتر کشور در رتبه‌بندی موضوعی نظام QS بخشی ازافتخارات این دانشگاه محسوب می گردد.همچنین طی دوسال اخیر این دانشگاه با تمرکز بر دیپلماسی علمی، توانسته رتبه اول در زمینه تعاملات علمی، پژوهشی و فناوری بین المللی را در بین دانشگاه های کشور کسب نماید.

از جمله خدمات منحصر به فرد این دانشگاه در منطقه شمال شرق می توان ارزیابی و صدور تاییدیه علمی اختراع ، ارائه خدمات آزمایشگاهی به عنوان دبیر شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) در شرق کشور و عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو، ارائه خدمات تخصصی امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در آزمایشگاه آپا، ارائه خدمات مرکز محاسبات سنگین، ارائه خدمات آزمایشگاه فناوری وب، ارائه خدمات آزمایشگاه تایید نمونه تجهیزات IP-IPBX، طراحی و پشتیبانی سامانه‌های کاربردی دانشگاهی و برگزاری دوره‌های آموزش عالی آزاد برای مدیران ارشد و دیگر صاحبان صنعت و خدمات در کالج دانشگاه و کلینیک حقوق دانشگاه و کلینیک دامپزشکی دانشگاه را نام برد.

,....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,دانشگاه فردوسی مشهد ,پاورپوینت بررسی ,fvvsd دانشگاه فردوسی ,طرح دانشگاه فردوسی ,نمونه موردی دانشگاه فردوسی ,نمونه مشابه دانشگاه فردوسی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه هاروارد و دانشکده معماری هاروارد
پاورپوینت بررسی معماری دانشکده حقوق ، دانشگاه کمبریج اثر نورمن فاستر و شرکا
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه آزاد قزوین + 230 تصویر از بخشهای دانشگاه آزاد قزوین
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه آزاد قزوین
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه شمال آمل
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه بوشهر ، دانشگاه خليج فارس – بوشهر
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه علامه محدث نور
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه نوشیروانی بابل
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری دانشکده معماری و هنر اصفهان
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری هنرستان پروین اعتصامی شهرستان بابل
پاورپوینت بررسي و تحلیل معماری نمونه موردی و مشابه مدرسه خارجی و ایرانی
پاورپوینت بررسي معماری مرکز تحقیقات New Horizons دانشگاه موناش در ملبورن ، استرالیا
پاورپوینت بررسي معماری مرکز تحقیقاتی مهندسی عمران، Espace Bienvenüe در پاریس
پاورپوینت بررسي معماری تحلیل کتابخانه مرکزی اشتوتگارت المان
پاورپوینت بررسی معماری و پیشینه دانشگاه جندی‌شاپور
پاورپوینت بررسی معماري باهاوس، طراحي صنعتي در معماري
پاورپوینت بررسی نظريه آموزش معماري در آموزشكده و هنرستانهای معماري
پاورپوینت بررسی سير تحول آموزش معماري
پاورپوینت بررسی برنامه فيزيكي آموزشكده و هنرستان معماري
پاورپوینت بررسی مرکز آموزشی پژوهشی، فناوری و تجارت Kawartha ، اثر تیم طراحی معماری Perkins و Will ، کانادا

کلمات کلیدی مرتبط:

   


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
Copyright © 2013 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد توسط فراداک