خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 آموزش  نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود,مدیریت و تشکیلات کارگاهی مدیریت ساخت پل,word

   تعدادبرگ:    قیمت:  تومان     تعدادمشاهده  0


دانلود,مدیریت و تشکیلات کارگاهی مدیریت ساخت پل,word

تاریخ ایجاد 25/09/1397 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 14500 تومان     تعدادمشاهده  1  


دانلود,مدیریت و تشکیلات کارگاهی مدیریت ساخت پل,word
 
 
 مطلب مفید 
پُل، سازه‌ای است که دو مکان را به هم متصل می‌کند.
 
در تعریف قدیمی چنین می‌گفتند که پل طاقی است بر روی رودخانه، دره، یا هر نوع گذرگاه که رفت‌وآمد را ممکن می‌سازد. اما امروزه در مبحث مدیریت شهری، پل را سازه‌ای برای عبور از موانع فیزیکی قلمداد می‌کنند تا ضمن استفاده از فضا (نه صرفاً سطح زمین) بتواند عبورومرور و دسترسی به اماکن را تسهیل کند.
 
یکی از عناصر پل‌سازی تیرهای سراسری هستند. 
 
 
 
 
 
 
 پروژه معماری مدیریت و تشکیلات کارگاهی مدیریت ساخت پل در قالب word پروژه مديريت ساخت (پل) را مورد بررسی قرار داده است به این صورت که مدیریت اجرای پل را به صورت فرآيندهاي مديريت پروژه و برنامه زمانبندی کارگاهی و همچنین مسائلی پیرامون مدیریت در کارگاه های اجرایی پرداخته است
فهرست مطالب پروژه معماری مدیریت و تشکیلات کارگاهی مدیریت ساخت پل
 
    پروژه مديريت ساخت
    تاريخچه مديريت
    مديريت پروژه
    فرايند هاي مديريت پروژه
    توضيحاتي راجع به روش مسير بحراني
    فعاليت هاي مجازي يا موهوم
    رويداد يا گره
    قوانين رسم شبكه هاي برداري
    شناوري
    نمودار گانت و شبكه هاي داراي مقياس زمان
 
خلاصه ای از پروژه معماری مدیریت و تشکیلات کارگاهی مدیریت ساخت پل
تاريخچه مديريت
 
تاريخچه مديريت در دنياي جديد به سالهاي ابتدايي دهه۱۹۰۰ ميلادي باز مي گردد،جايي كه هنري گانت با توسعه نمودار ميله اي ابداعي خود آغازگر حركت پرشتاب بعدي طي سالهاي ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ ميلادي در پروژهاي نظامي و هوافضاي آمريكا وانگلستان گرديد.هر چند نام پر آوازه هنري گانت به عنوان پدر تكنيك هاي برنامه ريزي و كنترل پروژه در تاريخ ثبت گرديده استليكن سالهاي دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰به عنوان سالهاي آغازين رشد و توسعه بسياري از روش ها و دانش هاي مربوط با مدي ريت هاي نه گانه پروژه است كه سالها بعد توسط نرم افزارهاي مختلف عملياتي و در پروژها بكار گرفته شدند.
مديريت پروژه:
 
مديريت پروژه عبارت است از بكارگيري دانش ها ،مهارت ها، ابزار و تكنيك هاي لازم در اداره جريان اجراي فعاليت ها، به منظور نيل به اهداف پروژه و انتظارات كارفرما.
شناوري:
 
شناوري جمعي مقدار زماني كه يك فعاليت ميتواند به تعويق بيفتد، يا به زمان اجراي آن افزوده شود، بدون آنكه در كل زمان اجراي پروژه تاثيري بگذارد، شناوري جمعي Total Slack (Float) آن فعاليت ناميده مي شود. شناوري آزاد: مقدار زماني كه يك فعاليت ميتواند به تعويق بيفتد، يا به زمان اجراي آن افزوده شود، بدون آنكه برمقدار شناوري فعاليت هاي بعد خود تأثيري بگذارد، شناوري آزاد (Free Float) آن فعاليت ناميده مي شود.
نمودار گانت و شبكه هاي داراي مقياس زمان
 
اين نمودارها، پايه و اساس نمودارهاي ميله اي هستند كه هم اكنون نيز در برنامه ريزي پروژه ها متداول مي باشد. از نارسائي هاي اين نمودارها، عدم قابليت آنها در نشان دادن ارتباطات (وابستگي ها) بين فعاليت هاي پروژه است. از اشكالالات عمده نمودار گانت، اين است كه ارتباط بين تاريخ هاي اجراي فعاليت هاي پروژه، و ترتيب تقدم و تأخر بين آن ها در اين نمودار ها بخوبي مشهود نيست. بنابراين در صورتي كه در يك يا چند فعاليت تأخير رخ دهد،اثرات چنين ديركردهايي بر ساير فعاليت ها و در نتيجه تكميل پروژه براحتي قابل درك نيست.
قوانين رسم شبكه هاي برداري
 
پيش از رسم بردار مربوط به هر فعاليت، بايد بردار مربوطه به كليه فعاليت ها ي ماقبل كه پيش نياز فعاليت مربوطه هستند، رسم شده باشد. يك بردار فقط و فقط نشان دهنده وضعيت تقدم وتأخر انجام فعاليتي است كه با آن بردار معرفي ميشود. به عبارت ديگر، شكل ظاهري بردار (طول، پهنا، زاويه و …) ارزش و معني خاصي ندارد. به منظور شناسايي گره ها، آنها را كد گذاري مي كنند، كه هيچ دو يا چند گره اي نبايد شماره يكسان داشته باشد.هر دو گره را فقط يك بردار مي تواند به هم وصل نمايد.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود,مدیریت و تشکیلات کارگاهی مدیریت ساخت پل,word , , , مطلب مفید ,پُل، سازه‌ای است که دو مکان را به هم متصل می‌کند. , ,در تعریف قدیمی چنین می‌گفتند که پل طاقی است بر روی رودخانه، دره، یا هر نوع گذرگاه که رفت‌وآمد را ممکن می‌سازد. اما امروزه در مبحث مدیریت شهری، پل را سازه‌ای برای عبور از موانع ف,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,مديريت و کنترل پروژه (مدیریت و تشکیلات کارگاهی),pptx
دانلود,پروژه درس مدیریت کارگاهی نرم افزار MSP
پاورپوینت بررسی سیستم ساختمان‌سازی آی‌سی‌اف
بررسی مديريت و تشكيلات كارگاهی ، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی درز اجرایی یا درز ساخت
پاورپوینت بررسی كلامشل ،معرفي، موارد استعمال، مشخصات فني، قدرت و ظرفيت
پاورپوینت بررسی ماشین آلات راه سازی و ساختمانی ، عمرانی
دانلود بررسی ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی ،فایل پاورپوینت
دانلود, بررسی ایمنی در کارگاه, پاورپوینت
دانلود تحقیق ورد مدیریت ریسک پروژه
دانلود بررسی تشکیلات مهندسین مشاور،پاورپوینت
پاورپوینت مناقصه چیست
پاورپوینت بررسی حفاظت و ایمنی در کارگاه ساختمانی (HSE)
پاورپوینت بررسی قوانین و مقررات اجرایی (مبحث 19)
دانلود مدیریت و تشکیلات کارگاهی,پاورپوینت
پاورپوینت بررسی مبانی پیمان و قراردادها در پروژه های معماری
پاورپوینت مدیریت پروژه
کارخانه خانه های پیش ساخته بتنی
پاورپوینت بررسی ساختار شکست کار (W.B.S)
دانلود ,جزوه مدیریت و تشکیلات کارگاهی -pdf
 

کلمات کلیدی مرتبط:

   


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
Copyright © 2013 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد توسط فراداک